Ifm Corona-situasjonen har vi fått en kraftig økning i hjemleveringer, derfor øker vi kapasiteten og tilpasser vår hjemleveringstjeneste for at flere skal kunne få varene levert på en trygg og hensiktsmessig måte. Dette har dessverre ført til litt forsinkelser og vi setter pris på din tålmodighet og forståelse. Samtidig ønsker vi å gjøre det enkelt for deg å angi hvor du vil at vi skal sette fra oss pakkene dine – dette velger du i sporingen av pakken på my.postnord.no. Les mer her

Returnere sending

Har du mottatt varer med PostNord som du ikke skal ha og ønsker å returnere? Vi hjelper deg.

Returnere pakke fra utlandet

Vi hjelper deg når du ønsker å returnere pakker du har fått tilsendt fra utlandet.

Ta alltid kontakt med avsender av varene i utlandet for å avtale hvordan du skal returnere varene ut av landet.

PostNord har bestilling på nett for retur til utlandet, hvis du på forhånd har gjort avtale om at denne kan benyttes. Har du en slik avtale? Bestill henting her

Husk at på grunn av fortolling må handelsfaktura/kjøpskvittering for varene legges ved som dokument når du returnerer varer til utlandet.